Kampanie i Promocje

Nowe spoty marki Koral – radość na przekór pandemii

Wtorek, 30 marca 2021
Koral, polski producent lodów, tradycyjnie jak co roku w Wielką Sobotę emituje nowe spoty na sezon wiosenno-letni promujące portfolio lodów marki Koral. Najnowsze nagrania mają, na przekór szarej rzeczywistości, dawać radość i nadzieję na lepsze jutro.
Koral, niezmiennie od wielu lat, adresuje swoją ofertę i jej komunikację przede wszystkim do młodych ludzi. Nowy spot też skierowany jest do młodszego pokolenia i jak poprzednie jest optymistyczny, pełen słońca, tańca i muzyki, a także wakacyjnego klimatu i spotkań towarzyskich, za którymi tęsknimy wszyscy. Kampania przebiega pod hasłem „Zawsze jest pora na lody Koral!”, które jest głównym, historycznym już przekazem marki Koral.

– Chcemy, żeby nasze spoty otwierające sezon, budziły pozytywne uczucia i na przekór trudnej i szarej rzeczywistości, w jakiej wszyscy jesteśmy, dawały nadzieję i przypominały Polakom, że słoneczna aura, możliwość spotkań towarzyskich i wakacji, za którymi wszyscy tęsknimy w końcu nadejdzie. Taki klimat przedstawiliśmy w spocie na rozpoczynający się sezon wiosenno-letni – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu Koral.

Kampania ze spotem w roli głównej miała już swoją internetową premierę i potrwa do samego końca wakacji, czyli mniej więcej do końca sierpnia. Tradycyjnie jak co roku marka Koral planuje również start kampanii w telewizji w Wielką Sobotę. Będą to BB sponsorskie przy najlepszych i najchętniej oglądanych programach w telewizji TVP1 oraz TVP2, a także TV Polsat oraz m.in. Polsat film, Eska TV, Stopklatka, Czwórka, TV Puls.  Kampania w TV potrwa do końca lipca.

Spot został stworzony przez Studio filmowe „Film Grupa” Wojtek Wojtczak, ale jak co roku aktywny udział w jego tworzeniu miał również dział marketingu Koral. Za realizację kampanii w Internecie odpowiedzialna jest agencja Veneo, a zakup czasu reklamowego w telewizji zrealizował dział marketingu firmy Koral.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=u24XQxmH_Dk




tagi: Koral , radość na przekór pandemii , lody , produkcja , sprzedaż , handel , konsument , rynek spożywczy , FMCG ,