Z rynku FMCG

Jak chrupiące, to ABRAMCZYK

Poniedziałek, 22 marca 2021
Admiralskie Paluszki Rybne rodzinnej firmy Abramczyk są produktem, który zajął pierwsze miejsce w konkursie Złota Innowacja FMCG 2020. Co sprawia, że są tak wyjątkowe? Przede wszystkim są produktem stworzonym wspólnie z dziećmi. To 100% czystego fileta z mintaja w nowej, złocistej, chrupiącej panierce. Dzięki podwójnej szerokości łatwiej je przyrządzić, a jedna porcja to 60 zamiast 30 g. To pożywne danie dla każdego i na każdą okazję. Produkt dostępny w różnych formach opakowań – zarówno dla handlu (300 g, 450 g, 960 g), jak i segmentu HoReCa (pakowane luzem w kartonie zbiorczym po 5 kg). Smacznego chrupania!




tagi: Admiralskie Paluszki Rybne , ABRAMCZYK , ryba , filet , sprzedaż , handel , FMCG , rynek spożywczy ,