Z rynku FMCG

Podwójny Złoty Laur 2021 dla HELIO

Środa, 17 marca 2021
Polski producent bakalii – firma HELIO została nagrodzona prestiżową nagrodą „Złotym Laurem Konsumenta 2021” aż w dwóch kategoriach: dodatki do ciast oraz bakalie. To już kolejny raz, kiedy polscy konsumenci potwierdzili, że darzą produkty HELIO największym zaufaniem!
Laur Konsumenta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju, który ma znaczący wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Już od 17 lat, co roku, zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, przynosi producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. Udział firmy w konkursie nie podlega opłacie, dzięki czemu jego wyniki są niezależne i obiektywne.

Wg GFK Polonia 26% osób twierdzi, że godło na opakowaniu wpływa na wybór oznaczonego nim produktu, a zdaniem 25% osób zwracających przy zakupach uwagę na znaki promocyjne, wskazuje Laur Konsumenta jako najbardziej przekonujące godło promocyjne w Polsce. Godło Laur Konsumenta stały się potwierdzeniem silnej pozycji nagradzanych marek na wymagającym rynku, a tym samym formą zbiorowej rekomendacji tendencji konsumpcyjnych. Przyznawany certyfikat Laur Konsumenta stał się swoistą wartością nagradzanych marek będącą pochodną tego jak Konsumenci postrzegają dany produkt, usługę lub firmę w kontekście jakości i innowacyjności, a do tego obrazuje pewny rodzaj emocjonalnego przywiązania do marki1.

Firma HELIO już od pierwszych edycji konkursu sięga po najwyższe Laury, za co otrzymała m.in. specjalny tytuł Lidera Dekady Konkursu 2004-2014, a także Lidera XV-lecia Konkursu. Nieprzerwanie od 2008 roku, marka HELIO doceniana jest najwyższym, złotym godłem przez polskich konsumentów, którzy także i w tym roku, wskazali bakalie i dodatki do ciast HELIO jako bezkonkurencyjne, przyznając im dwa Złote Laury 2021! Dziękujemy!




1  https://laurklienta.pl



tagi: HELIO , Złoty Laur 2021 , rynek spożywczy , FMCG , bakalie , sprzedaż , handel , hurt , detal , produkcja , konsument , przemysł spożywczy ,