Konkursy

Rusza wiosenny konkurs Salatino. Część nagród zaprojektowali fani marki.

Środa, 03 marca 2021
1 marca startuje wiosenny konkurs Salatino, marki należącej do grupy Graal. Aktywacja jest adresowana do młodych rodzin, które cenią zdrowe, szybkie i jakościowe dania z ryb. Co tydzień jury konkursowe przyznaje 700 nagród, a wśród nich sprzęt kuchenny i gadżety reklamowe, które zaprojektowali specjalnie na tą okazję fani marki.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zakupić jeden z produktów marki Salatino, zachować dowód zakupu i odpowiedzieć na pytanie konkursowe dotyczące świata marki. Odpowiedź należy zamieścić w formularzu na landing page: www.konkurs.salatino.pl. Konkurs trwa do 8 kwietnia i składa się z pięciu etapów. Co tydzień na zwycięzców czeka 700 nagród, a wśród nich sprzęt kuchenny od marki Smeg, blendery Russel Hobbs oraz torby O bag. Wśród nagród znajdą się również elementy garderoby z grafikami w stylu street art, które zostały zaprojektowane przez konsumentów marki, w ramach akcji zrealizowanej na profilach social mediowych Salatino. Konkurs przyjął zatem unikatową formułę, w której jego przyszli uczestnicy po części sami wymyślili nagrody, jakie chcieliby zdobyć.

- Wiosenny konkurs Salatino to kolejny dowód na to, że marka współpracuje z konsumentami w tworzeniu brandu i buduje społeczność świata Salatino – mówi Justyna Frankowska, członek Zarządu Grupy Kapitałowej Graal. – Social media są dla nas ważnym miejscem kontaktu z konsumentami. To jedna z form budowania społeczności i wzajemnej wymiany doświadczeń. Ten właśnie punkt styku z konsumentami marka Salatino traktuje bardzo poważnie, co przekłada się na większe zainteresowanie konsumentów naszymi produktami i aktywne uczestniczenie w życiu marki – dodaje.
 
Salatino dąży do budowania głębszej relacji z konsumentami poprzez umożliwianie im wpływu na działania marki i współtworzenie aktywności konsumenckich wokół produktów. Założeniem marki jest zbudowanie wokół Salatino społeczności aktywnych użytkowników, dla których możliwość spożywania funkcjonalnych, zdrowych, wygodnych i szybkich posiłków jest elementem stylu życia.
 
Całość działań w ramach wiosennego konkursu Salatino jest wsparta szeroko zakrojoną kampanią digitalową oraz komunikacją w punktach sprzedaży. W promocji konkursu weźmie udział ponad 20 influencerów, których odbiorcami są m.in. młode rodziny, żyjące szybko, z pasją, dbające o zdrowe odżywianie i poszukujące żywności funkcjonalnej.



tagi: Graal , konkurs , Salatino , przemysł spożywczy , ryby , rynek spożywczy , FMCG , sprzedaż , handel , konsument ,