Ogólnopolski zakres wspólnej akcji sklepów Lidl i Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy ma na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa na codzienne problemy oddziałów onkologii dziecięcej w Polsce. Poprzez wspólną działalność, sieć chce dotrzeć do milionów Polaków z apelem o wsparcie tegorocznej kwesty w dniach od 04.01. do 10.01.
Tysiące plakatów rozwieszonych w blisko 400 sklepach Lidl na terenie całej Polski, billboardy oraz gazetka reklamowa wydana w czteromilionowym nakładzie propagują szczytne idee XVIII Finału WOŚP oraz zachęcają do przyłączenia się do akcji w trakcie codziennych zakupów.
Symbolem zaangażowania sieci w XVIII Finale stało się serce „Lidl i WOŚP grają razem". Zebrane pieniądze zostaną przekazane podczas Finału WOŚP w niedzielę, 10 stycznia około godziny 22.00.
(Maja Święcka)
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...