"Drugim wyzwaniem, które przed sobą postawiliśmy było zainicjowanie funkcjonowania nowej sieci convenience w konwencji deli Freshmarket. To nasz nowy projekt, którego nie da się porównać do sklepów żadnej z sieci handlowych funkcjonujących na polskim rynku. Freshmarkety to placówki otwarte 7 dni w tygodniu oferujące markowe produkty FMCG oraz usługi, których asortyment został poszerzony o dania gotowe oraz ciepłe przekąski i napoje. Do końca roku powstało 15 Freshmarketów, a w 2010 roku powstanie 50. W 2010 roku planujemy również przyspieszyć rozwój sieci Żabka, która powiększy się o kolejnych 250 nowych sklepów. 2010 rok będzie pełen wyzwań, ale liczę, że nasz doświadczony zespół sprosta tym ambitnym planom" - komentuje specjalnie dla HURT & DETAL Jacek Roszyk, Prezes Zarządu Żabka Polska S.A.
(Maja Święcka)
tagi: Żabka ,
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...