Z rynku FMCG

Historia pianek Ptasie Mleczko®. Nowy spot w ramach platformy komunikacji ,,Czas na przyjemność”.

Czwartek, 11 lutego 2021
Z okazji 170. urodzin marki E.Wedel powstał kolejny spot, który w ramach platformy komunikacyjnej „Czas na przyjemność”, przybliża historię jednego z najbardziej rozpoznawalnych produktów E.Wedel. Narracja skupia się na historii kultowych pianek Ptasie Mleczko® oraz przypomina o niedawno wprowadzonym na rynek formacie, piankach Ptasie Mleczko® MINI.
W tym roku czekoladowa marka E.Wedel obchodzi 170-lecie istnienia i z tej okazji powstała platforma komunikacyjna „Czas na przyjemność”, która prezentuje niezwykłe dziedzictwo marki, jej złożoną i ciekawą historię, a także podkreśla bogate portfolio produktowe, które jest źródłem codziennych przyjemności wielu pokoleń miłośników słodkości. Nazwa platformy jest jednocześnie claimem marki. Podobnie jak w poprzednich kopiach, narratorem opowieści jest Jan Wedel, dawny właściciel Fabryki na Kamionku, który najbardziej zrewolucjonizował markę. Nowy spot pokaże konsumentom historię pianek Ptasie Mleczko®, która zaczęła się w 1936 po powrocie Jana Wedla z Paryża. Zainspirowany podróżą stworzył on autorską recepturę pianek Ptasie Mleczko®, które od pokoleń dostarcza konsumentom słodkich przyjemności na co dzień.

Przechwytywanie_2.JPG


W spocie można zobaczyć również pianki Ptasie Mleczko® MINI. Powstały one z myślą o wielbicielach wedlowskich łakoci, którzy chcieliby cieszyć się pysznym smakiem niezależnie od sytuacji. Mini format dostępny jest w dwóch wariantach smakowych: waniliowym, oblanym wedlowską czekoladą deserową i śmietankowym – w czekoladzie mlecznej. Spot obrazuje, jak łatwe jest zabranie ze sobą pianek w wersji MINI np.: do pracy i delektowanie się chwilą przyjemności w każdych okolicznościach. Na samym końcu widoczny jest logotyp Chłopca na zebrze, również w wersji mini.

Działania reklamowe marki E.Wedel skupiają się na telewizji oraz social mediach. Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiadają za: koncept i kreację kampanii – Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada Walk PR. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films, a jego reżyserem jest Daniel Jaroszek.







tagi: Ptasie Mleczko , E.Wedel , Czas na przyjemność , spot , platforma komunikacji , produkty , historia , marka , rynek spożywczy , słodycze ,