Kampanie i Promocje

Wystartowała promocja podkapslowa marki Harnaś

Poniedziałek, 01 lutego 2021
Wystartowała kolejna, tym razem jubileuszowa, edycja promocji podkapslowej marki Harnaś. Od 1 lutego br. w sklepach na terenie całego kraju dostępne jest piwo Harnaś w promocyjnych opakowaniach. Nagrody ukryte pod kapslami to puszki o poj. 0,5l i 4-paki Harnasia.
 Marka Harnaś wprowadziła na rynek loterię „kup i wygraj” jako pierwsza, w 2006 roku. Aby wziąć udział w tegorocznej edycji wystarczy kupić promocyjną butelkę lub puszkę piwa Harnaś i poszukać pod kapslem albo kluczykiem haseł: „Harnaś 2021” lub „Harnaś 4-pak 2021”.

– W tym roku świętujemy 15 lat trwania naszej podkapslowej promocji, która cieszy się wśród konsumentów niezmienną popularnością. W ostatnich latach wprowadziliśmy na marce Harnaś ważne zmiany – odświeżone opakowanie, nowy fabularny bohater. Zmiany te spotkały się z ciepłym przyjęciem konsumentów.  Przed nami kolejne plany, o których już niedługo opowiemy. Zachęcamy do świętowania razem z nami i udziału w jubileuszowej loterii Harnasia – mówi Agnieszka Podgórska, menedżer marki Harnaś.

Tegoroczna promocja rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do 31 lipca br. Pod koniec ubiegłego roku w sklepach pojawiły się promocyjne puszki i butelki Harnasia, a teraz dołączyły do nich materiały promocyjne POSM. Loterię wspiera również kampania TV przygotowana przez agencję Grey – spot TV będzie emitowany również od 1 lutego HARNAŚ. Promocja 2021. TVC 30'. - YouTube oraz działania w Internecie. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

Regulamin i zasady konkursu dostępne są na stronie marki Harnaś: http://piwoharnas.pl    




tagi: Harnaś , promocja , piwo , alkohole , nagrody , loteria , rynek spożywczy ,