Zasady Nestlé - Komunikacja w mediach skierowana do dzieci
Czwartek, 28 stycznia 2021
Nestlé od lat uczestniczy w inicjatywach przemysłu spożywczego mających na celu promowanie odpowiedzialnej komunikacji. Jedną z nich jest EU Pledge – dokument podpisany przez największe firmy spożywcze, który reguluje aktywność reklamową skierowaną do dzieci. Zgodnie z EU Pledge oraz wewnętrznymi zasadami Nestlé: firma nie kieruje żadnych aktywności marketingowych do dzieci poniżej 6. roku życia, a reklama skierowana do dzieci w wieku 6 – 12 lat jest dozwolona tylko dla produktów spełniających określone kryteria żywieniowe.
Nestlé, jako członek wspierający Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy, w 2019 roku przyjęło Kartę Ochrony Dzieci w Reklamie, która jest załącznikiem do Kodeksu Etyki Reklamy. Nestlé deklaruje w ten sposób, że dołoży „najwyższej staranności, aby w przekazach reklamowych adresowanych do dzieci oraz w przekazach reklamowych, które nie są bezpośrednio skierowane do nich, jednak ze względu na formę, miejsce i sposób ich prezentowania dzieci są ich odbiorcami, nie pojawiały się treści mogące wpływać negatywnie na ich rozwój”. Zobowiązuje się także do ochrony wizerunku dzieci w przekazach reklamowych.
Ministerstwo Finansów ogłosiło nowe limity podatkowe, które...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.