Sery twarogowe w portfelu Hochland Professional mają szerokie zastosowanie co jest ich przewagą nad konkurencją: używane są do produkcji sushi, dań gotowych (pierogi, lazanie, naleśniki), przekąsek, kanapek, serników i deserów. Praktycznie każdy koncept gastronomiczny i producent dań gotowych korzysta z tego typu serów. Hochland Professional proponuje dwie marki: Cremette i Creamland.
Cremette jest serem twarogowym premium, to produkt z najwyższej półki, prawdziwy ser-orkiestra. Creamland to nowa odsłona znanego i lubianego przez polskich konsumentów sera Kanapkowego. Oferowane jest w czterech wariantach smakowych: śmietankowym, z szynką, z ogórkiem i koperkiem oraz z prażoną cebulką. Przygotowano pełen rebranding tego produktu, dopasowany do potrzeb branży gastronomicznej i B2B: od nowej nazwy, logotypu i kolorowej etykiety, przez stworzenie receptur dla profesjonalistów, po film wizerunkowy i materiały edukacyjne dla klientów.
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.