Kategorie produktów

Nowe opakowania kaw zbożowych marki Inka

Czwartek, 21 stycznia 2021
Inka to niekwestionowana ikona wśród rodzimych marek, zna ją każdy, kto w Polsce robi zakupy. To synonim kategorii kaw zbożowych, który od zawsze zajmuje pozycję lidera rynku.
Zmiana wizerunku opakowań polegała na jednoczesnym ich odświeżeniu i unowocześnieniu przy zachowaniu dystynktywnego charakteru. Aby klient mógł odnaleźć na sklepowej półce odpowiedni produkt marki Inka na opakowaniach prezentowane są: naturalne składniki, ikony smaku oraz czytelne kodowanie kolorystyczne. Nowa szata graficzna to umiejętne połączenie DNA marki z oczekiwaniami i zwyczajami współczesnych konsumentów. Wprowadza użytkownika w świat marki poprzez graficzne elementy projektu wyrażające jej centralne wartości: rodzinność, naturalność, bliskość i autentyczność pozytywnych emocji.



tagi: Inka , opakowania , kawa zbożowa , produkty spożywcze , sprzedaż , handel , konsument ,