Inka to niekwestionowana ikona wśród rodzimych marek, zna ją każdy, kto w Polsce robi zakupy. To synonim kategorii kaw zbożowych, który od zawsze zajmuje pozycję lidera rynku.
Zmiana wizerunku opakowań polegała na jednoczesnym ich odświeżeniu i unowocześnieniu przy zachowaniu dystynktywnego charakteru. Aby klient mógł odnaleźć na sklepowej półce odpowiedni produkt marki Inka na opakowaniach prezentowane są: naturalne składniki, ikony smaku oraz czytelne kodowanie kolorystyczne. Nowa szata graficzna to umiejętne połączenie DNA marki z oczekiwaniami i zwyczajami współczesnych konsumentów. Wprowadza użytkownika w świat marki poprzez graficzne elementy projektu wyrażające jej centralne wartości: rodzinność, naturalność, bliskość i autentyczność pozytywnych emocji.
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.