Kategorie produktów

Trzy pytania do Radosława Janika, Prezesa Zarządu Spółdzielni Pszczelarskiej APIS

Poniedziałek, 18 stycznia 2021 Autor: Joanna Kowalska, HURT & DETAL Nr 01/179. Styczeń 2021
Trzy pytania do Radosława Janika, Prezesa Zarządu Spółdzielni Pszczelarskiej APIS, kieruje Joanna Kowalska.
W dobie zwiększonej dbałości o zdrowie firma APIS ma do zaoferowania wyjątkowy asortyment. Jak Wasze produkty wspierają odporność i które z nich polecacie?

W tym roku ze względu na zagrożenie pandemią, konsumenci nie tylko w sezonie jesienno-zimowym chętniej sięgali po miody pszczele, które znane są ze swoich właściwości odżywczych i antybakteryjnych. Systematycznie spożywane wspierają system immunologiczny, a zdrowy i silny organizm, to większa szansa by oprzeć się infekcjom. Ciągle rosnące zapotrzebowanie na produkty prozdrowotne było dla nas sygnałem, że to dobry moment by uzupełnić portfolio o linię nowych produktów pszczelich, tj. miód z propolisem, pyłek kwiatowy czy pierzgę.

Oferta trunków również jest imponująca. Czym wyróżniacie się na rynku?

W asortymencie miodów pitnych skupiliśmy swoje działania na promocji dotychczasowego bogatego portfolio. Staramy się wykorzystać cały potencjał APIS-u, czyli naturalne zasoby, sprawdzonych dostawców, receptury przekazywane przez pokolenia, ponad 88-letnie doświadczenie oraz nowoczesną technologię.

W ofercie posiadamy trunki tradycyjne, których brand towarzyszy już kilku pokoleniom konsumentów, np. półtorak Jadwiga, dwójniak Kurpiowski czy trójniak Piastowski. Dla osób poszukujących nowych wrażeń smakowych wprowadziliśmy linię miodów pitnych kraftowych, którą tworzą „Wściekła Pszczoła” z dodatkiem chili i imbiru, „Pomiętolony” z miętą i jabłkiem oraz „Anyż się uda” z anyżem i jałowcem. W sezonie jesienno-zimowym hitem jest miód pitny „Grzaniec miodowy”.

Jakie nowości dołączyły ostatnio do portfolio?

W pracach nad sezonową ofertą wzięliśmy pod uwagę potrzeby klienta na produkty wzmacniające organizm. Stąd też pomysł na połączenie polskiego miodu wielokwiatowego z naturalnymi ekstraktami. W wyniku tego powstały trzy kompozycje miodowe: Miód Polski & 20 ziół, Miód Polski & imbir, cytryna oraz Miód Polski & prawoślaz, czarny bez. Do produktów użyto w 100% naturalnego miodu pszczelego pozyskanego od polskich pszczelarzy. Dzięki zastosowaniu odpowiednich receptur i proporcji zachowaliśmy konsystencję i główną nutę smakową charakterystyczną dla miodu, z lekką wyczuwalnością dodanych ekstraktów.


tagi: Radosław Janik , Spółdzielnia Pszczelarska , Miód Polski , APIS , miód , alkohole , produkcja , sprzedaż , hurt , detal , konsument ,