Trzy pytania do Radosława Janika, Prezesa Zarządu Spółdzielni Pszczelarskiej APIS, kieruje Joanna Kowalska.
W dobie zwiększonej dbałości o zdrowie firma APIS ma do zaoferowania wyjątkowy asortyment. Jak Wasze produkty wspierają odporność i które z nich polecacie?
W tym roku ze względu na zagrożenie pandemią, konsumenci nie tylko w sezonie jesienno-zimowym chętniej sięgali po miody pszczele, które znane są ze swoich właściwości odżywczych i antybakteryjnych. Systematycznie spożywane wspierają system immunologiczny, a zdrowy i silny organizm, to większa szansa by oprzeć się infekcjom. Ciągle rosnące zapotrzebowanie na produkty prozdrowotne było dla nas sygnałem, że to dobry moment by uzupełnić portfolio o linię nowych produktów pszczelich, tj. miód z propolisem, pyłek kwiatowy czy pierzgę.
Oferta trunków również jest imponująca. Czym wyróżniacie się na rynku?
W asortymencie miodów pitnych skupiliśmy swoje działania na promocji dotychczasowego bogatego portfolio. Staramy się wykorzystać cały potencjał APIS-u, czyli naturalne zasoby, sprawdzonych dostawców, receptury przekazywane przez pokolenia, ponad 88-letnie doświadczenie oraz nowoczesną technologię.
W ofercie posiadamy trunki tradycyjne, których brand towarzyszy już kilku pokoleniom konsumentów, np. półtorak Jadwiga, dwójniak Kurpiowski czy trójniak Piastowski. Dla osób poszukujących nowych wrażeń smakowych wprowadziliśmy linię miodów pitnych kraftowych, którą tworzą „Wściekła Pszczoła” z dodatkiem chili i imbiru, „Pomiętolony” z miętą i jabłkiem oraz „Anyż się uda” z anyżem i jałowcem. W sezonie jesienno-zimowym hitem jest miód pitny „Grzaniec miodowy”.
Jakie nowości dołączyły ostatnio do portfolio?
W pracach nad sezonową ofertą wzięliśmy pod uwagę potrzeby klienta na produkty wzmacniające organizm. Stąd też pomysł na połączenie polskiego miodu wielokwiatowego z naturalnymi ekstraktami. W wyniku tego powstały trzy kompozycje miodowe: Miód Polski & 20 ziół, Miód Polski & imbir, cytryna oraz Miód Polski & prawoślaz, czarny bez. Do produktów użyto w 100% naturalnego miodu pszczelego pozyskanego od polskich pszczelarzy. Dzięki zastosowaniu odpowiednich receptur i proporcji zachowaliśmy konsystencję i główną nutę smakową charakterystyczną dla miodu, z lekką wyczuwalnością dodanych ekstraktów.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.