Drogeria

Kampania Clovin

Środa, 09 grudnia 2020 HURT & DETAL Nr 12/178. Grudzień 2020
Marka Clovin II Septon jest dostępna we wszystkich znaczących sieciach. Producent wspiera ją działaniami informacyjnymi zarówno w telewizji, jak i radiu czy w internecie. W tym miesiącu zagościł w ramówkach kilkunastu stacji telewizyjnych oraz na łamach wielu gazet i portali wpisując się w obraną strategię wzrostu sprzedaży tego innowacyjnego produktu.
Wszędzie akcentowane są jego niebywałe zalety, ponieważ jest to zwykły i niezwykły środek piorący. Doskonale pierze eliminując wszystkie drobnoustroje nawet w 40°C. Jest hipoalergiczny i możliwy do stosowania od pierwszych dni życia dziecka. I co najważniejsze, co potwierdzają klienci, jest potrzebny co niejednokrotnie potwierdzają opinie na jego temat.



tagi: Clovin II Septon , kampania , drogeria , produkty , sprzedaż , handel , konsument ,