Kampania #RethinkFashion marki Perwoll została nagrodzona brązową statuetką Effie Award w kategorii Dobra Konsumpcyjne. To pierwsza nominacja i wyróżnienie firmy Henkel Polska w tym prestiżowym konkursie. Nagroda ta świadczy o docenieniu wysiłków marki Perwoll od lat pomagającej konsumentom dłużej cieszyć się ulubionymi ubraniami w myśl hasła „Nowe? Nie, wyprane w Perwollu”. Kampania #RethinkFashion to kolejna, kreatywna odsłona działań marki, która teraz zachęca także do odpowiedzialnej konsumpcji mody.
Nagrodzona kampania promuje ideę slow fashion, przeciwdziałając negatywnym środowiskowym skutkom zjawiska tzw. „szybkiej mody”. Koncepcja #RethinkFashion odpowiada na ten problem, zachęcając do kreatywnego wykorzystywania zawartości domowych szaf, by ubrania służyły nam dłużej. W ten sposób marka Perwoll wychodzi równocześnie naprzeciw obecnym oczekiwaniom konsumentów, którzy chcą, by wspierane przez nich firmy podzielały ważne dla nich wartości.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.