Kategorie produktów

Nowa kampania marki Lusette

Poniedziałek, 23 listopada 2020 HURT & DETAL Nr 11/177. Listopad 2020
W kampanii „Druga strona relaksu” marka pokazuje, że istnieją dwa oblicza relaksu: jedna strona to intelektualne, wyszukane i „perfekcyjnie instagramowe” sposoby na relaks, druga strona to typowe „odmóżdżenie”, relaks bez nadęcia.

Marka zachęca klientki Lusette do ujawnienia swojego sposobu na relaks, dalekiego od przyjętych ideałów i instagramowej rzeczywistości. W ramach kampanii organizowany jest konkurs, w którym użytkownicy mogą podzielić się właśnie takim sposobem na relaks i wygrać atrakcyjne nagrody: iPhone’y oraz dedykowane bluzy marki NAGO z relaksującym napisem.

Komunikacja konkursu odbywa się w mediach społecznościowych – na Facebooku i Instagramie marki, kanałach displayowych, a także w materiałach POS. Udział w konkursie można wziąć pod adresem www.drugastronarelaksu.pl. W ramach kampanii została podjęta współpraca z influencerami, m.in. Mają Bohosiewicz. Agencja Dziadek do orzechów podjęła współpracę z marką już po raz drugi.


tagi: Lusette , kampania , druga strona relaksu , konkurs , czekolada , FMCG , rynek spożywczy ,