Kampanie i Promocje

PAOLA owocuje przyjemnością

Czwartek, 29 października 2020
Od początku listopada rusza kampania marketingowa syropów owocowych PAOLA z witaminami. Billboardy sponsorskie emitowane będą w telewizji w trakcie popularnych programów śniadaniowych: Pytanie na śniadanie oraz Dzień dobry TVN. Dodatkowo od 9 listopada wystartuje kulinarny konkurs w radiu RMF FM „wyślij przepis na owocową przyjemność z PAOLĄ”. Słuchacze będą mogli dzielić się swoimi przepisami i zdjęciami, a najlepsze oczywiście zostaną nagrodzone na antenie RMF FM. W ten sposób chcemy inspirować słuchaczy do kulinarnych wyzwań, do przygotowywania aromatycznej i rozgrzewającej herbaty, deserów, słodkich dań czy napojów z dodatkiem syropów owocowych PAOLA. Jesienno-zimowe wieczory to doskonały czas na kulinarne eksperymenty, jak i również małe przyjemności.
Syropy Paola, produkowane od blisko 30 lat, to klasyka owocowej przyjemności i doskonałego smaku. Od marca br. zostały wzbogacone w kompleks witamin lub funkcję, które wspomagają funkcjonowanie naszego organizmu. Jest to istotne szczególnie teraz, kiedy szukamy dodatkowej suplementacji, aby uzupełnić ewentualne niedobory witamin. Dostępnych jest osiem różnych smaków PAOLA o pojemności 430 ml: malina, malina z cytryną, malina z lipą, żurawina, malina z żurawiną, truskawka, wiśnia oraz czarna porzeczka. Każdy smak zawiera dedykowaną porcję witamin. Przykładowo, syrop malinowy z cytryną został wzbogacony w witaminy: C, B6, B12, kwas foliowy, które wspomagają funkcjonowanie układu odpornościowego, syrop o smaku truskawki zawiera m in. biotynę i niacynę, które pomagają zachować zdrową skórę, a syrop o smaku czarnej porzeczki: witaminę C i ryboflawinę, które pomagają w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym. Dzięki tej różnorodności smaków i witamin, każdy jest w stanie znaleźć swój ulubiony wariant PAOLA, najlepiej dopasowany do jego preferencji i potrzeb.

Za koncepcję kreatywną i realizację spotu odpowiadała agencja Bogaczewicz, za planowanie i zakup mediów Grandes Ideas, a za obsługę social mediów REFOCUS.


tagi: PAOLA , kampania marketingowa , syropy owocowe , witaminy , dieta , zdrowie , napoje , artykuły spożywcze , rynek spożywczy , FMCG , hurt , detal , konsument ,