Wiadomości

Carrefour wspiera akcję "Podaruj dzieciom Słońce"

Środa, 02 grudnia 2009
Już od trzech miesięcy trwa kampania charytatywna „Podaruj Dzieciom Słońce" pod hasłem „Pomoc dzieciom z Twojej okolicy". Akcję stworzoną przez Procter&Gamble oraz Fundację Polsat, jak co roku wspierają hipermarkety Carrefour.

Akcja „Podaruj Dzieciom Słońce" otrzymała szerokie wsparcie instorowe. Agencja Swiift odpowiada za przygotowanie większości materiałów zarówno do ogólnopolskiej edycji, jak i skierowanej do całej sieci Carrefour.

W kampanii wystartowało dwanaście znanych marek z portfolio firmy Procter&Gamble: Ariel, Bonux, Vizir, Lenor, Pampers, Naturella, Always, blend-a-med, Fairy, head and shoulders, Pantene oraz Gillette. Agencja Swiift w ramach inicjatywy odpowiada za kreację materiałów POSM wszystkich dwunastu marek. W ramach akcji została przygotowana również reklama prasowa, zachęcająca do udziału również właścicieli sklepów.

„Pracując nad projektem „Podaruj Dzieciom Słońce" chcieliśmy stworzyć nośniki jak najbardziej przykuwające uwagę shoppera"- mówi Aleksandra Matuszyn Suh, Dyrektor Kreatywna Swiift. - „Postaraliśmy się w jasny sposób zakomunikować, że kupując wybrane produkty, można pomóc najmłodszym."

Już po raz jedenasty część zysku ze sprzedaży produktów oznaczonych słoneczkiem, będzie przeznaczona na pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom w kraju.

Bardzo cieszy nas fakt, że Swiift po raz kolejny mógł przyczynić się do promocji jednej z największych kampanii charytatywnych w Polsce"- mówi Anna Kotowska, Dyrektor Zarządzająca agencji. - "Mimo, że inicjatywa potrwa do Świąt Bożego Narodzenia, już teraz widzimy jej pierwsze efekty."

Do tej pory w całej Polsce udało się zebrać 43,5 miliona złotych.

(Maja Święcka)

tagi: Carrefour , Podaruj Dzieciom Słońce ,