Akcja „Podaruj Dzieciom Słońce" otrzymała szerokie wsparcie instorowe. Agencja Swiift odpowiada za przygotowanie większości materiałów zarówno do ogólnopolskiej edycji, jak i skierowanej do całej sieci Carrefour.
W kampanii wystartowało dwanaście znanych marek z portfolio firmy Procter&Gamble: Ariel, Bonux, Vizir, Lenor, Pampers, Naturella, Always, blend-a-med, Fairy, head and shoulders, Pantene oraz Gillette. Agencja Swiift w ramach inicjatywy odpowiada za kreację materiałów POSM wszystkich dwunastu marek. W ramach akcji została przygotowana również reklama prasowa, zachęcająca do udziału również właścicieli sklepów.
„Pracując nad projektem „Podaruj Dzieciom Słońce" chcieliśmy stworzyć nośniki jak najbardziej przykuwające uwagę shoppera"- mówi Aleksandra Matuszyn Suh, Dyrektor Kreatywna Swiift. - „Postaraliśmy się w jasny sposób zakomunikować, że kupując wybrane produkty, można pomóc najmłodszym."
Już po raz jedenasty część zysku ze sprzedaży produktów oznaczonych słoneczkiem, będzie przeznaczona na pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom w kraju.
„Bardzo cieszy nas fakt, że Swiift po raz kolejny mógł przyczynić się do promocji jednej z największych kampanii charytatywnych w Polsce"- mówi Anna Kotowska, Dyrektor Zarządzająca agencji. - "Mimo, że inicjatywa potrwa do Świąt Bożego Narodzenia, już teraz widzimy jej pierwsze efekty."
Do tej pory w całej Polsce udało się zebrać 43,5 miliona złotych.
(Maja Święcka)
tagi: Carrefour , Podaruj Dzieciom Słońce ,
Subindeks dla tego sektora wyniósł tylko 47,9 pkt., co...
Historyczne wzrosty cen kakao i rosnąca presja kosztowa...
Orbico Polska i Lotus Bakeries podpisały strategiczną umowę...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...