Wiadomości

Stokrotka uruchomiła dostawy do domów swoich klientów

Czwartek, 15 października 2020
Lublin to pierwsze miasto, którego mieszkańcy mogą już korzystać z tej nowej, wygodnej i bezpiecznej usługi. Stokrotka uruchomiła właśnie dostawy zamówień internetowych do domów swoich klientów.
Jak czytamy w komunikacie sieci, klienci Stokrotki mogą wybierać spośród czterech tysięcy produktów oferowanych w e-sklepie, głównie spożywczych, ale także artykułów przemysłowych, jak środki czystości czy kosmetyki.

- Motywem przewodnim uruchomienia sklepu internetowego była chęć zapewniania naszym Klientom, wygody i bezpieczeństwa robienia zakupów podczas rozpoczynającej się w marcu epidemii koronawirusa. Dzisiaj rozpoczynając dostawy do domów naszych Klientów zapewniamy pełnię bezpieczeństwa. Zakupy z poziomu swojego komputera z całkowicie bezkontaktową dostawą.  Jesteśmy przekonani, że w dobie szalejącej pandemii, dla naszych Klientów będzie to miało ogromne znaczenie – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotka sp. z o.o.

Zakupy można dokonywać codziennie, przez całą dobę, na stronie internetowej: www.sklep.stokrotka.pl. Dostawy do domów można realizować od poniedziałku do soboty, w godzinach 10-22. Minimalny czas dostarczenia zamawianych zakupów to zaledwie 3 godziny. Klient będzie płacił za zakupy w chwili składania zamówienia. Płatności można dokonywać wszystkimi najpopularniejszymi elektronicznymi metodami. Cena jednorazowej dostawy wynosi 13,99 zł dla zamówień o wartości poniżej 100 zł. Dla zamówień powyżej 100 zł Stokrotka wprowadza promocyjną cenę w wysokości symbolicznej złotówki.

Lublin został podzielony na kilka stref, każda z nich jest obsługiwana przez inny sklep. Zamówienia są kompletowane przez pracowników sklepów, by mieć pełną kontrolę nad całym procesem, a także jakością dostarczanych produktów.

- W naszym sklepie internetowym stawiamy na nasze najmocniejsze strony, czyli świeżość produktów: owoców i warzyw, pieczywa wypiekanego bezpośrednio w sklepie oraz dostarczanego z lokalnych piekarni, nabiału pochodzącego z lubianych, regionalnych mleczarni czy też najwyższej jakości mięsa, które w naszej ofercie pochodzi głównie od polskich hodowli – mówi dyr. Wawryszczuk.



tagi: Stokrotka , dostawy do domów , e-sklep , e-handel , sprzedaż , artykuły spożywcze , hurt , detal , konsument , sieć handlowa , rynek spożywczy ,