Z rynku FMCG

Kabanosy „Nasze Polskie” zasmakowały urlopowiczom nad Bałtykiem

Piątek, 18 września 2020 HURT & DETAL Nr 09/175. Wrzesień 2020
Podczas wakacyjnej akcji „30 dni dookoła smaku” na nadbałtyckich plażach rozdano 50 tys. próbek kabanosów „Nasze Polskie” marki Duda Specialite wytwarzanych przez Zakłady Mięsne Silesia. „Dostaliśmy mnóstwo pozytywnych opinii na temat smaku naszych kabanosów. Wiele osób twierdziło wręcz, że nigdy nie jadło lepszych” – mówi Beata Mroziuk, Dyrektor ds. Marketingu ZM Silesia. Dodaje, że konsumenci doceniali też fakt, iż kabanosy „Nasze Polskie” wytwarzane są przez firmę z polskim kapitałem oraz z krajowego surowca.




tagi: kabanosy , „Nasze Polskie” , ZM Silesia ,