Z rynku FMCG

Jerónimo Martins Polska nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

Środa, 09 września 2020
Do grona firm zrzeszonych w Izbie Gospodarki Elektronicznej dołączyło Jerónimo Martins Polska S.A, właściciel m.in. sieci handlowej Biedronka.
Izba Gospodarki Elektronicznej, jako najważniejsza organizacja z obszaru e-commerce, reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie. Misją Organizacji jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie. Izba Gospodarki Elektronicznej  jest cenionym autorem poradników oraz raportów z zakresu e-Commerce, jak i całej gospodarki cyfrowej. e-Izba od lat wspiera i edukuje podmioty działające na rynku biznesowym w Polsce. Zarówno te obecne w kanale e-commerce, jak również te, które wymagają transformacji cyfrowej. Szkoła Gospodarki Cyfrowej czy Go! e-Commerce to główne projekty, wspierające ww. działania. W aktywności e-Izby duże znaczenie ma legislacja na rzecz rozwoju biznesu e-commerce. Rok temu w organizacji, w ramach grupy e-Izba Retailers Group, rozpoczęliśmy działania wspierające cyfrowo branże retail w zakresie strategicznym oraz legislacyjnym. Niewątpliwie kierunek grupy okazał się sukcesem.

„Biedronka to nie tylko półki pełne wysokiej jakości towarów w przystępnych cenach, to także całe zaplecze technologiczne, które jest niezbędne do funkcjonowania tak rozwiniętej sieci handlowej jak nasza. Biedronka jest firmą innowacyjną, która aktywnie zmienia rzeczywistość cyfrową. Jestem pewna, że nasza wzajemna wymiana wiedzy i doświadczeń może przyczynić się do rozwoju usług cyfrowych w Polsce. Gospodarka oparta na wiedzy jest faktem, a my jesteśmy jej aktywnym uczestnikiem, dlatego stawiamy kropkę nad „i” dołączając do Izby Gospodarki Elektronicznej. Nasza współpraca ekspercka będzie z pewnością korzyścią dla całej branży digital w Polsce. Cieszę się, że łączymy siły z tak ważną organizacją branżową” – mówi Beata Jankowiak, dyrektorka działu marketingu sieci Biedronka i członkini zarządu sieci.

,,Przyłączenie Jerónimo Martins do grona firm zrzeszonych w Izbie Gospodarki Elektronicznej jest kolejnym krokiem w realizacji zaplanowanej na najbliższe lata strategii e-Izby. Jestem przekonana, że z tak silnym graczem wspólnie będziemy aktywniej rozwijać branżę sprzedaży spożywczej przez internet” - Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.



tagi: Jerónimo Martins Polska S.A , e-Izba , Izba Gospodarki Elektronicznej ,