Marka Góralki, znana wszystkim z wyjątkowych wafelków oblewanych obwodowo, wprowadza rewolucyjną zmianę w swoich opakowaniach. Pod hasłem „TAKIE SAME, ALE INNE. PYSZNA RADOŚĆ!” firma I.D.C. Polonia będzie promować zmianę grafiki, podkreślając jednocześnie, że smak wafelków nie uległ zmianie. Nadal będą tak samo smaczne i niezwykłe. Kampania promocyjna będzie szeroko prowadzona już od sierpnia, m.in. w formie reklamy telewizyjnej, kampanii internetowej, działań w social mediach, a także reklam na autobusach w dużych miastach. Marka Góralki będzie jednocześnie komunikować wprowadzenie nowego smaku – Góralki Peanut Butter! Kampania potrwa do września.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.