Z rynku FMCG

Nowa grafika wafelków Góralki

Środa, 15 lipca 2020 HURT & DETAL Nr 07/173. Lipiec 2020
Marka Góralki, znana wszystkim z wyjątkowych wafelków oblewanych obwodowo, wprowadza rewolucyjną zmianę w swoich opakowaniach. Pod hasłem „TAKIE SAME, ALE INNE. PYSZNA RADOŚĆ!” firma I.D.C. Polonia będzie promować zmianę grafiki, podkreślając jednocześnie, że smak wafelków nie uległ zmianie. Nadal będą tak samo smaczne i niezwykłe. Kampania promocyjna będzie szeroko prowadzona już od sierpnia, m.in. w formie reklamy telewizyjnej, kampanii internetowej, działań w social mediach, a także reklam na autobusach w dużych miastach. Marka Góralki będzie jednocześnie komunikować wprowadzenie nowego smaku – Góralki Peanut Butter! Kampania potrwa do września.




tagi: wafelki , Góralki ,