Kategorie produktów

MSM Mońki z nowym logotypem i szatą graficzną

Środa, 15 lipca 2020 HURT & DETAL Nr 07/173. Lipiec 2020
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska w Mońkach zaprezentowała niedawno nową odsłonę swojego logotypu. Odświeżone logo przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
Nowa odsłona logotypu to krok do umacniania dotychczasowej pozycji na rynku produktów mlecznych oraz dalszych zmian. Kolejną nowością będzie nowa szata graficzna opakowań. To odpowiedź firmy na zmieniające się trendy rynkowe. Opakowania prezentować będą nowoczesne podejście do tradycji, która od lat jest promowana przez producenta sera (m.in. w haśle „Tradycja smaku z doliny Biebrzy”).

Nowy logotyp oraz szata graficzna stopniowo będą zastępować dotychczasowe.


tagi: MSM Mońki , logotyp , szata graficzna ,