Kategorie produktów

Bracia Sadownicy jednym z bohaterów kampanii PKN ORLEN #WspieramyPolskę

Środa, 15 lipca 2020 HURT & DETAL Nr 07/173. Lipiec 2020
PKN Orlen rozpoczął kampanię #WspieramyPolskę. Jednym z trzech bohaterów spotu są Bracia Sadownicy. PKN ORLEN konsekwentnie rozwija współpracę z polskimi przedsiębiorstwami, oferując na stacjach w kraju i za granicą coraz więcej produktów wytworzonych w Polsce. Kampania #WspieramyPolskę, którą przygotował koncern, ma wzmocnić postawy konsumenckie i zachęcić Polaków do świadomego wybierania produktów rodzimych firm. Od 22 czerwca spoty są obecne m.in. w telewizji i internecie. Od 20 czerwca, w trasę po Polsce wyruszyła 21-metrowa ciężarówka, która odwiedzi 50 miejsc w całym kraju. Każdy, kto weźmie udział w tej inicjatywie i zajrzy do ciężarówki, będzie mógł skosztować m.in. znakomitych produktów Braci Sadowników. W ten sposób spółka wspiera polską gospodarkę i promuje ideę nowoczesnego patriotyzmu gospodarczego.
Współpraca PKN ORLEN z firmą Bracia Sadownicy rozpoczęła się w roku 2018 i zaowocowała zwiększeniem obrotów o 5%, lepszą dostępnością produktów, a tym samym większą rozpoznawalnością marki.
Według badań, 75% Polaków uważa, że krajowe koncerny, takie jak PKN ORLEN, powinny aktywnie angażować się we wsparcie polskich producentów. Prawie 90% Polaków do zakupu danego produktu zachęca informacja o jego krajowym pochodzeniu, a 80% badanych uważa, że polskie produkty są lepsze i bardziej ekologiczne.



tagi: Bracia Sadownicy , kampania , PKN ORLEN , #WspieramyPolskę ,