Wywiady

Rozmowa z Sławomirem Maroszkiem, Kierownikiem Działu Sprzedaży i Marketingu w firmie Ewa Krotoszyn

Środa, 15 lipca 2020 Autor: Joanna Kowalska, HURT & DETAL Nr 07/173. Lipiec 2020
Trzy pytania do Sławomira Maroszka, Kierownika Działu Sprzedaży i Marketingu w firmie Ewa Krotoszyn, kieruje Joanna Kowalska.
Jak ważne dla firmy jest wdrażanie innowacji?

Ewa Krotoszyn S.A. to nowoczesna firma, która nieustannie wdraża i rozwija swój profil działalności. Jesteśmy wiodącym producentem kontraktowym pastylek do ssania. Firma posiada niezbędne i kluczowe certyfikaty pozwalające na wytwarzanie produktów leczniczych, wyrobów medycznych i suplementów diety. Warto także wspomnieć o ważnym aspekcie, którym jest wdrożenie w tym roku unikatowej technologii produkcji pastylek twardych opartych o gumę arabską w standardzie zarówno GMP, jak i wyrobów medycznych.

Jakie pozycje dołączyły ostatnio do oferty? Czym wyróżniają się na rynku?

Spółka posiada doświadczenie w produkcji innowacyjnych wyrobów. Takim wyjątkowym produktem jest Sweet’N’Clean. Jest to pierwsza na świecie innowacyjna pastylka do higienizacji jamy ustnej o właściwościach odświeżających i oczyszczających język z bakterii. Taki produkt to flagowiec, którym firma może się z dumą pochwalić. Dowodem na to jest nagrodzenie go złotym medalem na wystawie wynalazczości KIDE (Kaohsiung International Invention&Design EXPO) na Tajwanie w grudniu 2019 roku.

W najbliższym czasie firma planuje odświeżyć wizerunek słodyczy, dlatego już teraz można wziąć udział w konkursie na projekty graficzne opakowań. Wszystkie szczegóły można znaleźć w zakładce aktualności na stronie www.ewa-sa.pl.

W jakim kierunku rozwija się firma? Jakie są plany na najbliższy czas?

Firma jest wiodącym producentem kontraktowym pastylek do ssania i na tej pozycji chce pozostać. To kluczowe i bardzo ważne z punktu widzenia charakteru działalności. Czynnikiem umożliwiającym takie zamierzenia są świetni fachowcy, doskonała kadra zarządzająca, a także wszyscy nasi pracownicy. Optymistyczne są również plany w kierunku rozwoju kategorii słodyczy, gdyż oprócz podtrzymania tradycji wytwarzania, firma chce rozwijać ten segment.

Bez wątpienia naszym wiodącym indeksem sprzedażowym w kategorii słodyczy są m.in. landryny półksiężyce, a także galaretka tęczowa. W tym roku planujemy wprowadzić nową odsłonę tego ostatniego produktu. Będzie to wyjątkowa słodka przekąska, która z pewnością zaskoczy naszych klientów.


tagi: Ewa Krotoszyn, produkty lecznicze, wyroby medyczne, suplementy diety,