Nowa kampania marki jest skupiona wokół fenomenu kapsla Tymbarku. Spot przedstawia krótkie historie ludzi uchwyconych w trakcie codziennych sytuacji. Każdą z nich łączy jeden wspólny element – kapsel. W odkrywających go bohaterach wywołuje spontaniczne reakcje. Dzięki trafnym hasełkom pociesza, motywuje, bawi lub po prostu „w punkt” komentuje wydarzenia. Bo każde hasełko spod kapsla ma moc wyzwalania pozytywnych emocji. Wystarczy zerknąć, by na twarzy pojawił się uśmiech.
Wszystkie materiały w kampanii spaja hasło: „A Ty? Co masz pod kapslem?”. To pytanie słyszymy bardzo często od towarzyszących nam osób, gdy sięgamy po napój Tymbarku. Po otwarciu butelki nasz wyraz twarzy momentalnie się zmienia. Odrywanie i dzielenie się hasłem spod kapsli stało się naturalne i dla wielu stanowi pozytywny rytuał.
Poza telewizją i platformami VOD Tymbark w kampanii wykorzystuje szeroko różne platformy komunikacji. Kreacje na nośnikach digitalowych i outdoorowych zostały kontekstowo dopasowane do lokalizacji i tematu. Reklamy na witrynach w sieci są z kolei dopasowane tematycznie do ich treści.
Ideę kampanii marka kontynuuje w rozbudowanej komunikacji social mediowej w internecie Oprócz kampanii display Tymbark prowadzi komunikację na własnych kanałach marki (w tym poprzez chatbota), a do wspólnego odkrywania haseł zaangażował także influencerów. Różnorodni twórcy związani m.in. z YouTubowym „Studiem Tymbark” rozpoczęli wyzwanie polegające na tym, by odkrywać hasła Tymbarku, wcielać je w życie i podawać wirtualnie kapsel dalej, zarazem nominując kolejne osoby do tego samego. Wszystko po to, by najlepsze emocje od Tymbarku przekazywać dalej – również online.
A Ty? Co masz pod kapslem?:
https://youtu.be/gJPdt8_-sgg Koncepcja kreatywna i realizacja: Brainbox
Zakup mediów: Starcom