Kampanie i Promocje

„Złap bzika na punkcie wody” – Minionki na etykietach wody niegazowanej Żywiec Zdrój

Środa, 08 lipca 2020
Żywiec Zdrój wprowadził na rynek produkty z etykietami przedstawiającymi Minionki. Niesforni bohaterowie kultowej serii znaleźli się na etykietach wody niegazowanej o pojemności 500 ml. Działania promocyjne pod hasłem „Złap bzika na punkcie wody” prowadzone są w punktach sprzedaży od czerwca br.
Butelki z nowymi etykietami, oprócz wyróżniającej grafiki z psotnymi Minionkami, są również bardzo praktyczne. Sportowa zakrętka w formie tzw. dziubka zapewnia dziecku większą wygodę użytkowania i picia – zarówno w domu, jak i na spacerach, wycieczkach czy podczas zajęć sportowych.

Zgodnie ze swoją misją, Żywiec Zdrój od lat zachęca Polaków do tego, by pili więcej wody. Szczególną wagę marka przykłada do kształtowania zdrowych nawyków w zakresie nawodnienia wśród najmłodszych. W ramach realizowanego od 11 lat programu „Mamo, tato, wolę wodę” edukuje dzieci, podkreślając znaczenie wody w codziennej diecie i w przyrodzie. Ważnym elementem prowadzonych działań jest również troska o naturę oraz edukacja ekologiczna.

Produkty z etykietami przedstawiającymi Minionki, podobnie jak wszystkie opakowania z portfolio Żywiec Zdrój, w całości nadają się do recyklingu. Również i w tym wypadku etykieta stała się narzędziem do promowania właściwych nawyków w zakresie segregacji odpadów i recyklingu. Język komunikacji został dopasowany do najmłodszej grupy konsumentów, po to by zachęcać ich do podejmowania właściwych wyborów oraz budować wśród nich świadomość ekologiczną.

Woda niegazowana Żywiec Zdrój z opakowaniami przedstawiającymi Minionki dostępna jest w szerokiej dystrybucji od czerwca br. Sugerowana cena detaliczna produktu wynosi 1,89 zł.

Działania promocyjne prowadzone są w punktach sprzedaży pod hasłem „Złap bzika na punkcie wody”. Projekt etykiet oraz materiały wizualne przygotowała agencja NAV.



tagi: „Złap bzika na punkcie wody” , Minionki , etykiety , woda niegazowana Żywiec Zdrój ,