Wiadomości

Grupa Chorten zyskuje zasięg ogólnopolski

Wtorek, 07 lipca 2020
Województwa wielkopolskie i zachodnio-pomorskie to dwa nowe obszary rozwoju Grupy Chorten, która właśnie wzmocniła swój makroregion Zachód. Dzięki temu zyskała jednocześnie ogólnopolski zasięg, jeśli chodzi o możliwości współpracy ze sklepami partnerskimi, producentami i dystrybutorami.
Do zespołu Grupy Chorten dołączył Dawid Zamora, przez 10-lat związany z koncernem Coca-Cola, ostatnio jako dyrektor centrum sprzedaży na województwa podlaskie, warmińsko-mazurskie, podkarpackie i mazowieckie. W nowej firmie objął stanowisko dyrektora makroregionu Zachód, będzie koordynował rozwój współpracy ze sklepami w województwach opolskim, dolnośląskim i lubuskim, a także dwóch nowych, na których dotąd nie było struktur tej grupy partnerskiej.

- Województwa zachodnio-pomorskie i wielkopolskie to dwa ostatnie bastiony, w których nas jeszcze nie było. Liczymy, że i tam znajdą się chętni do współpracy niezależni detaliści, którzy wspólnie z nami będą budować Polską Grupę Sklepów Spożywczych Chorten. Najbardziej znani jesteśmy na Podlasiu, skąd się wywodzimy i mamy tu blisko 400 placówek partnerskich, ale zakładamy, że w najbliższych miesiącach podpiszemy pierwsze umowy o współpracy na nowych regionach – podkreśla Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.

Obecnie jest już blisko 1950 sklepów Chorten. Osiągnięcie zasięgu ogólnopolskiego było w tym roku było strategicznym planem firmy, który udało się zrealizować mimo pandemii.

- W pierwszej kolejności zajmę się budowaniem siatki dystrybucyjnej w dwóch nowych województwach, bo najważniejsze dla sklepów jest możliwość korzystania z atrakcyjnych warunków handlowych u producentów poprzez zamówienia w dobrych hurtowniach – zapowiada Dawid Zamora, dyrektor makroregionu Zachód w Grupie Chorten.



tagi: Grupa Chorten, rozwój, handel, konsument,