Kampanie i Promocje

Bracia Sadownicy jednym z bohaterów kampanii PKN ORLEN #WspieramyPolskę

Środa, 24 czerwca 2020
PKN Orlen rozpoczął kampanię #WspieramyPolskę. Jednym z trzech bohaterów spotu są Bracia Sadownicy. PKN ORLEN konsekwentnie rozwija współpracę z polskimi przedsiębiorstwami, oferując na stacjach w kraju i za granicą coraz więcej produktów wytworzonych w Polsce. Kampania #WspieramyPolskę, którą przygotował koncern, ma wzmocnić postawy konsumenckie i zachęcić Polaków do świadomego wybierania produktów rodzimych firm. W ten sposób spółka wspiera polską gospodarkę i promuje ideę nowoczesnego patriotyzmu gospodarczego.
Współpraca PKN ORLEN z firmą Bracia Sadownicy rozpoczęła się w roku 2018 i zaowocowała zwiększeniem obrotów o 5%, lepszą dostępnością produktów, a tym samym większą rozpoznawalnością marki.

- Zamrożenie gospodarki oraz powolny powrót do nowej normalności po pandemii koronawirusa odbijają silne piętno na kondycji finansowej młodych, lokalnych firm, a co za tym idzie na stabilności stworzonych przez nie miejsc pracy. Dlatego tak ważne jest realne wsparcie oferowane przez polskie firmy, takie jak PKN ORLEN – podkreśla Adam Jędrzejewski, Właściciel Braci Sadowników.

Marka Bracia Sadownicy została stworzona przez Adama i Pawła. To prawdziwa historia dwóch braci, których rodzina od pokoleń zajmuje się sadownictwem, prowadząc sad w Śmiłowicach na Kujawach. To marka promująca wartość polskich, markowych produktów jabłkowych: zarówno owoców, jak i ich przetworów. W ofercie są zarówno świeże jabłka, jak i produkty przygotowane na ich bazie, takie jak soki, napoje i smoothies. Wszystkie produkty oparte są na sokach NFC, czyli nie z koncentratu, bez dodatku cukru.

PKN ORLEN od dwóch lat poszerza dostępność produktów wytworzonych w Polsce. Aktualnie koncern współpracuje już z ponad 170 polskimi firmami, a ich produkty stanowią 85% asortymentu pozapaliwowego na stacjach ORLEN w Polsce.

Współpraca koncernu z rodzimymi przedsiębiorstwami spełnia oczekiwania klientów. Według badań, 75% Polaków uważa, że krajowe koncerny, takie jak PKN ORLEN, powinni aktywnie angażować się we wsparcie polskich producentów. Prawie 90% Polaków do zakupu danego produktu zachęca informacja o jego krajowym pochodzeniu, a 80% badanych uważa, że polskie produkty są lepsze i bardziej ekologiczne.

Kampania #WspieramyPolskę ma jeszcze bardziej wzmocnić postawy konsumenckie. Będzie ją można zobaczyć już od 22 czerwca m.in. w telewizji i Internecie. Wcześniej, bo 20 czerwca, w Polskę wyruszy 21-metrowa ciężarówka. Odwiedzi 50 miejsc w całym kraju, w których PKN ORLEN będzie promować polskie produkty i polskich producentów. Każdy, kto weźmie udział w tej inicjatywie i zajrzy do ciężarówki, będzie mógł skosztować m. in. znakomitych produktów Braci Sadowników.

Spot: https://www.youtube.com/watch?v=We2hrPLSHxQ



tagi: Bracia Sadownicy, kampania, PKN ORLEN, #WspieramyPolskę,