Kampanie i Promocje

Orzeźwiająca kawowa przyjemność - bezalkoholowe piwo Karmi w nowym spocie

Piątek, 19 czerwca 2020
Marka Karmi rozpoczyna kampanię reklamową swojej tegorocznej nowości – bezalkoholowego Karmi Mrożona Kawa 0,0%. 19 czerwca rusza emisja spotów telewizyjnych, towarzyszyć jej będzie kampania digital.
Celem kampanii jest oddanie zmysłowej przyjemności, jaką daje Karmi Mrożona Kawa 0,0%. Jest to zaskakująco aromatyczny i pysznie kawowy wariant, który łączy w sobie ciemne piwo bezalkoholowe oraz prawdziwą kawę parzoną na zimno, czyli cold brew. Dzięki naparowi kawy nowe Karmi zawiera dawkę kofeiny, taką jaka jest w filiżance espresso. Ten orzeźwiający i delikatnie pobudzający napój to idealna propozycja na spotkania z przyjaciółmi.

Scena w spocie TV, w której zaprzyjaźnione ze sobą osoby piją nowe Karmi w pięknym popołudniowym słońcu, idealnie oddaje nasze ambicje przy tworzeniu tego produktu. – mówi Aleksandra Koszewska, AFB Brand Manager w Carlsberg Polska - Chcieliśmy stworzyć piwo bezalkoholowe, które będzie uprzyjemniało błogie chwile spędzane w kameralnym gronie tych, z którymi czujemy się najlepiej.

Kreację 15-sekundowego spotu stworzyła agencja Red8 Advertising. Film w reżyserii Jacka Szymańskiego wyprodukowało OTO Film.

Kampania startuje 19 czerwca i będą jej towarzyszyć działania digitalowe, za które odpowiada agencja Kamikaze. Zakupem mediów zajęło się Initiative.

Spot dostępny jest również na kanale YouTube https://youtu.be/Se64u08j_Lo



tagi: Karmi , bezalkoholowe piwo ,