Stokrotka Sp. z o.o. inwestuje w automatyzację obsługi, rozpoczynając wrażanie kas samoobsługowych w wybranych sklepach na terenie całego kraju.
Pierwsze kasy pojawią się jeszcze w tym tygodniu w Lublinie. W sumie do końca lipca firma zainstaluje 100 kas w 43 sklepach w największych miastach w Polsce.
Dynamiczny rozwój naszych sklepów nie byłby możliwy bez inwestycji, w tym również tych, które dotyczą procesów związanych z automatyzacją sprzedaży oraz obsługi klientów. Wprowadzenie kas samoobsługowych nie tylko zwiększy komfort dokonywania zakupów i zapewni oszczędność czasu, ale również będzie wsparciem dla pracowników Stokrotki w ich codziennej pracy. – podkreśla Łukasz Olszewski, dyrektor Działu Wsparcia i Rozwoju Stokrotka sp. z o.o.
Wszystkie kasy samoobsługowe wyróżnia nowoczesne, intuicyjne oprogramowanie, zapewniające klientom łatwość i szybkość użytkowania. Każda kasa posiada duży monitor obsługowy, wagę kontrolną czy miejsce na dodatkową torbę/torebkę. Początkowo będzie można dokonywać w nich płatności kartą, z czasem dojdą kolejne formy płatności. W razie potrzeby, przy ich obsłudze klienci będą mogli liczyć na pomoc pracowników sklepów.
Jesteśmy przekonani, że ta dodatkowa forma obsługi zwiększy komfort klientów i skróci czas dokonywania zakupów. Spodziewamy się, że docelowo z tego rozwiązania będzie korzystać co trzeci z klientów Stokrotki. Jesteśmy przygotowani na to, aby w następnych miesiącach instalować kasy samoobsługowe w kolejnych lokalizacjach. – dodaje Łukasz Olszewski.
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.