Hochland rozpoczyna nową kampanię digitalową. Jej głównym przesłaniem jest podkreślenie wyróżników związanych z obecnością firmy w Polsce. Tysiące ludzi związanych z budowaniem historii i siły Hochland w naszym kraju – to swoisty ewenement! Właśnie na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska.
Jak wygląda historia Hochland w Polsce?
Firma Hochland działa na polskim rynku już od ponad 25 lat i zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera w kategorii serów. Produkcja dostępnego w sklepach asortymentu Hochland odbywa się w dwóch nowoczesnych, krajowych zakładach – w Kaźmierzu w Wielkopolsce oraz w Węgrowie na Mazowszu. Łącznie w całej Polsce zatrudniamy ponad 800 osób. Produkty firmy Hochland znają i doceniają konsumenci na całym świecie. Hochland dla detalistów w Polsce jest wartościowym, markowym liderem rynku, jego udziały w kategorii są stabilne i największe, zaraz po markach własnych. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery – Hochland, Almette oraz Valbon. Od innych producentów serów w Polsce Hochland Polska odróżnia strategiczne podejście do konsumenta. Wszystkie nasze sery mają jeden wspólny mianownik: bardzo wysoką jakość i co za tym idzie, doskonałe walory smakowe. Różnicują je rodzaje, smaki, formy, opakowania i ceny.
Jak wygląda proces produkcji serów Hochland?
Cały proces produkcyjny podlega stałej, pełnej kontroli i przebiega z zachowaniem najwyższych standardów higieny i jakości.
Skąd pochodzi mleko, które jest bazą serów Hochland?
Hochland od lat stawia na współpracę z polskimi gospodarstwami, budując z nimi długotrwałe, partnerskie relacje. Kupujemy mleko od ponad 500 polskich rodzinnych gospodarstw, z którymi łączą nas bliskie i partnerskie relacje. Nasi hodowcy dbają o dobrostan zwierząt, ich bezpieczeństwo i higienę. Przestrzegają wyznaczonych wysokich standardów, dzięki czemu mamy gwarancję wysokiej jakości. Dostarczane przez nich wysokiej jakości polskie mleko jest surowcem, na bazie którego powstają sery Hochland.
Czy Hochland jest firmą innowacyjną?
Innowacja to jeden z naszych kluczowych filarów sukcesu. Wprowadzamy na rynek wiele nowości, których celem jest rozwój kategorii sera i najbardziej znanych marek: Hochland, Almette i Valbon. Dzięki konsekwentnej strategii udało się zbudować nie tylko jedną z najbardziej rozpoznawanych marek w Polsce, ale także stabilną firmę, dającą zatrudnienie setkom osób oraz wielu lokalnym dostawcom. Możemy z dumą powiedzieć, że Hochland zmienił oblicze polskiego sektora wytwórstwa sera, a sery z oferty Hochland jedzą wszyscy. Potwierdza to stara opinia, że Polacy lubią dobre jedzenie!
Jaki jest plan na nową kampanię digitalową Hochland w Polsce?
Na potrzeby kampanii digitalowej został stworzony materiał filmowy, który w skompilowanej formie przedstawia obecność Hochland w Polsce i najważniejsze fakty z nią związane. W naszej nowej kampanii podkreślamy, jak mocno firma jest tu zakorzeniona. Pokazujemy standardy, według których działamy i wartości, które są dla nas ważne. To one składają się na nasz sukces. Każdego dnia w całej Polsce konsumenci zjadają prawie 2 400 000 kanapek z naszymi serami! Jesteśmy dumni, że nasze sery goszczą codziennie w tak wielu polskich domach. Naszym nadrzędnym planem jest dalsze zdobywanie zaufania konsumentów i przedstawicieli handlu, skutkujące czołowymi miejscami w strategicznych segmentach rynku serów. Kupując sery Hochland możemy mieć pewność, że kupujemy produkt bezpieczny, higienicznie zapakowany i zawsze tak samo pyszny.
Dziękuję za rozmowę.
Monika Kociubińska