Firma przekonuje, że butelki PET to tak naprawdę nie odpad, a cenny surowiec, który może zostać w pełni przetworzony i wrócić do nas np. jako nowa butelka. Producent wprowadził na rynek naturalną wodę mineralną Nałęczowianka w dwóch butelkach wykonanych w 50% z innych butelek – w zeszłym roku o pojemności 1 l, a w ostatnim czasie – o pojemności 1,5 l. To kolejny krok w celu zminimalizowania wpływu firmy na środowisko oraz realizacji zobowiązania, że do 2025 roku minimum 35% PET w butelkach na poziomie globalnym będzie pochodziło z recyklingu.
Jednak aby butelka PET miała szansę na „drugie życie” konieczny jest pierwszy krok – wyrzucenie jej do odpowiedniego, żółtego kosza. Dlatego też Nestlé Waters prowadzi kampanię edukacyjną na temat odpowiedniej segregacji odpadów i ich recyklingu. Jednym z elementów są filmy pokazujące krok po kroku podróż butelki w procesie przetwarzania oraz broszura informacyjna pt. „Wszystko, co musisz wiedzieć o plastikowych butelkach PET”. Materiały dostępne są na stronie www.nestle.pl. Firma jest także inicjatorem i partnerem programu edukacyjnego „Działaj z imPETem!”, realizowanego przez Rekopol Organizację Odzysku Opakowań, mającego na celu zwiększenie liczby odzyskiwanych i poddawanych recyklingowi butelek PET.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.