Z dostępnością towaru na początku było ciężko, ponieważ braki były nawet w hurtowniach. Obecnie jest już tak naprawdę dobrze. Niemal wszystko jest dostępne – z wyjątkiem drożdży. Przedstawiciele handlowi przyjmują zamówienia głównie telefonicznie bądź mailowo. Sama również jeżdżę do hurtowni, gdzie także wprowadzone są zasady ostrożności, takie jak dezynfekcja rąk czy obowiązkowe maseczki. Po zmianie ograniczeń dotyczących ilości osób przebywających w placówce handlowej już nawet nie trzeba długo stać w kolejkach. Ale jeszcze dwa tygodnie temu swoje w trzeba było odstać. Teraz się wszystko unormowało. Obecnie, kiedy mam tak mało czasu, a przedstawiciele handlowi mnie nie odwiedzają - wszystkie informacje czerpię z prasy branżowej. Staram się też obserwować profil HURT & DETAL na facebooku, gdzie na szybko mogę zerknąć co się dzieje w branży i prześledzić najnowsze publikacje. To dobre rozwiązanie w okresie, kiedy jest multum pracy i nie zawsze starcza czasu, by usiąść i przejrzeć prasę.
Marta Nejman, Właścicielka sklepu w Celestynowie
tagi: Marta , Nejman , Celestynów , komentarz , sklep , koronawirus , pandemia ,
W ostatnich latach Wyborowa Pernod Ricard systematycznie...
We wtorek, 21 czerwca 2022 roku, po dwuletniej przerwie...
Perspektywy dla handlu stacjonarnego polepszyły się po...
Leasingodawca już od wielu lat jest aktywnym uczestnikiem...
Wytrzymałość, efektywność czy niezawodność? ...
Grupa Muszkieterów otworzyła drugą w tym roku stację paliw...
Eksperci autobaza.pl postanowili sprawdzić, jak zmieniła się...
Samochód używany okazuje się być dobrą inwestycją...
Coraz częściej są nimi karta płatnicza i smartfon ...
Wojna za naszą wschodnią granicą spowolniła tempo wzrostu...
Wstrzymane kontenery do Rosji blokują europejskie porty...
Pod koniec roku CHF może nawet potanieć ...
– Proponujemy korektę podatku przez usunięcie budzącego...