Kategorie produktów

Rok 2006 był szczególny dla Perły pod względem sprzedaży piwa

Sobota, 20 stycznia 2007 HURT & DETAL - Nr 1 (11) / 2007
Rzeczywiście, w 2006 roku osiągnęliśmy rekord w sprzedaży piwa - mówi Robert Wiciński - Dyrektor ds. Sprzedaży, Perła - Browary Lubelskie S.A. Dynamika sprzedaży roku 2006 do 2005 wyniosła ponad 112 %. Jest to satysfakcjonujący wynik, na który złożyło się wiele czynników. Nasza pozycja rynkowa z każdym rokiem jest silniejsza.

Produkty Perła – Browary Lubelskie S.A. cieszą się uznaniem na regionalnym, krajowym oraz zagranicznym rynku. Mając na uwadze wysokie oczekiwania klientów, na rynek Polski wprowadziliśmy markę Goolman Gold - jako rozszerzenie marki podstawowej Goolman oraz ciemne, niskoalkoholowe piwo Carmèll, które jest kontynuacją produkowanego od lat w naszych browarach piwa Karmel. Natomiast w 2006 roku z okazji 200 lecia Browaru w Zwierzyńcu została wprowadzona na rynek nowa marka - Zwierzyniec Premium. Ponadto rozszerzyliśmy też zasięg terytorialny dystrybucji naszych produktów. Zainteresowanie naszymi produktami systematycznie rośnie na nowych rynkach.
Niewątpliwie na ubiegłoroczny sukces wpływ miała również sytuacja sprzyjająca całej branży piwowarskiej. Mam na myśli fakt, iż preferencje konsumentów w ostatnich latach wyraźnie zmieniły się na korzyść piwa, co ma wpływ na wzrost sprzedaży w całej branży. Również dobra pogoda tego lata miała pozytywny wpływ na naszą sprzedaż. Na sukces w 2006 roku pracowało wiele osób i dzięki ich zaangażowaniu został pobity rekord sprzedaży. Myślę tu zarówno o pracownikach Perły, jak i naszych dystrybutorach, dzięki którym osiągnięcie takiej pozycji na rynku było możliwe.

Robert Wiciński - Dyrektor ds. Sprzedaży
Perła - Browary Lubelskie S.A.

tagi: perła , lublin , robert wiciński ,