Kampanie i Promocje

Kampania reklamowa nowej linii produktowej My Natural Day od Dr. Oetkera

Czwartek, 20 lutego 2020
Od 17go lutego b.r. ruszyła silna kampania reklamowa nowej linii My Natural Day od Dr. Oetkera, pod hasłem: Tyle Dobrego z natury.
Nowa linia to szeroka gama naturalnych, zbożowych i owocowych przekąsek i deserów pełnych wartościowych składników jak zboża, owoce, nasiona chia i superfruits.

Reklama wspierająca nowości My Natural Day jest pełna słońca i naturalnej energii. Silnie buduje świadomość całej linii My Natural Day oraz komunikuje konkretne nowe produkty, które  towarzyszą  konsumentom już od rana, dodają naturalnej energii i naturalnie wpasowują się w rytm ich aktywnego dnia.

 Produkty z nowej Linii My Natural Day to:
  • zbożowe śniadania: jednoporcjowe owsianki, jaglanki i gryczanka z Chia  i owocami, które wystarczy zalać gorąca wodą;
  • jednoporcjowe Kisiele SUPER FRUITS – z dodatkiem takich super fruits jak: acerola, jagody goi, dzika róża czy aronia, które zawierają 30% mniej cukru, a ponadto cukier         w nich zawarty to brązowy, nierafinowany cukier trzcinowy;
  • budynie zbożowe na bazie mąki owsianej, jaglanej  i orkiszowej, które są pożywnym podwieczorkiem, a  przygotowuje się gotując na wartościowym mleku, na 4 porcje; 
  • gotowe Żelki Mini Fruits – 100% z owoców, bez żelatyny i bez dodatku cukru,        które można zabrać  ze sobą wszędzie.
Różne produkty, różne historie i różni bohaterowie, a łączy je jedno:
My Natural Day. Tyle dobrego z natury.


Koncept reklamy My Natural Day powstał we współpracy klienta z agencją reklamową Bardzo. Reklamę wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Mava Targosz. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media oraz Business Factory.

Kampania reklamowa  obejmuje emisję dwóch wersji reklamy 30 sek. i czterech wersji 15 sek., z których każda przedstawia inny produkt z nowej linii My Natural Day, który naturalnie wkomponowuje się w dzień.

Reklama w telewizji  emitowana jest w głównych stacjach TVN, POLSAT, TVP oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych.

Komunikacja uzupełniona jest o sile wsparcie w Internecie: display, VOD, media społecznościowe.

Dwa spoty reklamowe w wersji 30 sekundowej zobaczyć można poprzez następujące linki:

https://www.youtube.com/watch?v=TyyJq3LZxxk
 
https://www.youtube.com/watch?v=xP2nOkulByY



tagi: kampania reklamowa , My Natural Day , Dr. Oetkera ,