Kampanie i Promocje

ETi inwestuje w promocję

Poniedziałek, 10 lutego 2020
ETi European Food Industries startuje z nową kampanią reklamową swoich wiodących marek – czekoladowych batonów Wanted oraz wafli w ciemnej czekoladzie Dare. Działania promocyjne rozpoczęły się 10 lutego i potrwają do końca miesiąca.
Dare i Wanted to flagowe marki ETi w Polsce. W portfolio Wanted znaleźć można cztery warianty czekoladowych batonów: z kokosem, karmelem i orzeszkami ziemnymi w mlecznej bądź ciemnej czekoladzie. Oblewane ciemną czekoladą wafle Dare to z kolei unikalne na polskim rynku połączenie kruchego wafelka przekładanego mocno kakaowym kremem. Produkty obu linii dostępne są zarówno w pojedynczych porcjach, jak i większych opakowaniach do dzielenia się.

Dla obu marek zaplanowano silne wsparcie promocyjne w telewizji. W kolejnej odsłonie kampanii, konsumenci zobaczą nowy spot batonów Wanted. Klip utrzymany w charakterystycznej dla marki humorystycznej konwencji zachęca do dołączenia do grona „buntowników” – osób, które nie powstrzymują się przed dobrą zabawą i odrobiną pozytywnego szaleństwa na co dzień. ETi powraca także z dobrze przyjętym spotem Dare, który nawiązując do estetyki filmów przyrodniczych, podkreśla intensywne – „dziko” czekoladowe – nuty ciemnej czekolady w polewie wafli. Emisja 15-sekundowych spotów będzie wspierana silną kampanią digitalową.

Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager ETi w Polsce podkreśla: „Konkurencja w segmencie słodyczy jest bardzo duża, dlatego nieustannie pracujemy nad szeroką i wyróżniającą się promocją naszych produktów. Stawiamy na odważną, często utrzymaną w żartobliwej konwencji komunikację, dzięki której możemy podkreślić charakter naszych słodyczy i ich nadrzędną rolę – sprawianie radości naszym konsumentom”.

Za zakup mediów w ramach kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy UM, a za kreację i adaptację spotów – agencja Gong.




tagi: ETi European Food Industries, inwestycje, promocja, kampania ,