Docelowo sieć chce posiadać 100 punktów sprzedaży. Franczyzobiorca Benedicite korzysta ze znaku oraz innych elementów marki. Jej właściciel, Opactwo Benedyktynów w Tyńcu, oferuje projekt i wyposażenie placówek. Sieć jest objęta jednolitym systemem informatycznym. Średnia powierzchnia sklepów to 30-40 mkw.
W ofercie Benedicite ma tradycyjne wyroby spożywcze, sporządzone na bazie zakonnych receptur o wielowiekowej tradycji. W asortymencie można znaleźć ponad 200 produktów z Polski i ok. 100 artykułów z innych klasztorów z całej Europy. Swoje specjały zakonnicy sprzedają również w sklepie internetowym http://www.benedicite.pl/.
(Maja Święcka)
tagi: Benedyktyni ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...