Wiadomości

Reklamy audiowizualne w Tesco

Czwartek, 01 października 2009
Klienci Tesco, podczas zakupów w największych sklepach sieci, po raz pierwszy mogą oglądać reklamy audiowizualne. Spoty promujące produkty takich firm jak Cadbury-Wedel, Nestle czy Ferrero wyświetlane są na zintegrowanym systemie 42" ekranów LCD. Właścicielem i jednocześnie operatorem sieci digital signage w Tesco jest poznańska spółka Atvertin.
na przełomie września i października br. nośniki audiowizualnych w hipermarketach sieci Tesco wykorzystała po raz pierwszy w swoich działaniach reklamowych firma Kupiec, jeden z największych polskich producentów przetworów zbożowych. Na ekranach Atvertin wyświetlane są spoty reklamowe jednego z produktów spółki - ryżu Basmati.

We wrześniu jako pierwsze pojawiły się reklamy firmy Nestle promujące baton Lion 2Pack. Natomiast od 7 września do połowy października spoty firmy Ferrero Polska zachęcają do wzięcia udziału w loterii promocyjnej Happy Hippo Talent Show. Od drugiej połowy września wyświetlane są reklamy marki Wedel.

(Maja Święcka)


tagi: Tesco ,