Klienci Tesco, podczas zakupów w największych sklepach sieci, po raz pierwszy mogą oglądać reklamy audiowizualne. Spoty promujące produkty takich firm jak Cadbury-Wedel, Nestle czy Ferrero wyświetlane są na zintegrowanym systemie 42" ekranów LCD. Właścicielem i jednocześnie operatorem sieci digital signage w Tesco jest poznańska spółka Atvertin.
na przełomie września i października br. nośniki audiowizualnych w hipermarketach sieci Tesco wykorzystała po raz pierwszy w swoich działaniach reklamowych firma Kupiec, jeden z największych polskich producentów przetworów zbożowych. Na ekranach Atvertin wyświetlane są spoty reklamowe jednego z produktów spółki - ryżu Basmati.
We wrześniu jako pierwsze pojawiły się reklamy firmy Nestle promujące baton Lion 2Pack. Natomiast od 7 września do połowy października spoty firmy Ferrero Polska zachęcają do wzięcia udziału w loterii promocyjnej Happy Hippo Talent Show. Od drugiej połowy września wyświetlane są reklamy marki Wedel.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.