Z rynku FMCG

Veneo z obsługą digitalową Doppelherz i Protefix w 2020 r.

Wtorek, 07 stycznia 2020
Agencja Veneo wygrała konkurs na internetową obsługę marek Doppelherz i Protefix, należących do Queisser Pharma.
O wygranej w konkursie zadecydowała opracowana przez agencję strategia digitalowa, w tym koncept kreatywny.

– To duże wyróżnienie i zarazem wyzwanie dla naszej agencji – mówi Strategy & Creative Director w Veneo, Beata Mordarska. – Strategia digitalowa suplementów żywienia Doppelherz realizowana będzie pod hasłem „Siła życia”. Jej celem jest zwiększenie świadomości portfolio produktowego marki Doppelherz w zakresie suplementów żywienia wspierających jakość życia, a także rozszerzenie grupy docelowej o młodszy target - do tej pory marka kojarzona była w Polsce głównie z jednym, flagowym produktem, Doppelherz Vital Tonik. Strategia digitalowa zakłada ponadto dalsze umacnianie wizerunku marki, w tym jej atrybutów i wartości, zbudowanego dotychczas w świadomości klientów.

W zakres obsługi Veneo wchodzi opracowywanie kreacji marketingowych - koncepcji kreatywnych i graficznych, prowadzenie akcji specjalnych, content marketing, copywriting, zarządzanie obecnością w social mediach, tworzenie i pozycjonowanie stron www – SEO, SXO oraz zakup mediów: Facebook Ads, Instagram Ads, Google Ads.



tagi: Veneo , Doppelherz , Protefix ,