Drogeria

Perwoll w kampanii #RethinkFashion uczy odpowiedzialnej konsumpcji

Czwartek, 24 października 2019 HURT & DETAL Nr 10/164. Październik 2019
Prawie 60% nowych ubrań w przeciągu roku od kupna kończy jako odpad. Brytyjskie badania pokazują, że w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej ubrania wyrzucane są po zaledwie 35 dniach od chwili ich zakupu. Kampania marki Perwoll #RethinkFashion z ambasadorką Mają Sablewską na czele służy edukacji w zakresie modowego slow fashion. Ważna jest zmiana nawyków – kupowanie mniejszej ilości ubrań lepszej jakości i bardziej troskliwe dbanie o posiadane tekstylia. Na potrzeby kampanii powstał cykl vlogów w serwisie YouTube, w których Maja Sablewska zdradza swoją filozofię mody, bliską nurtowi slow fashion. Więcej na www.perwoll.pl/rethinkfashion.




tagi: Perwoll , kampania , #RethinkFashion ,