Kampanie i Promocje

Startuje „Pyszne studio” marki Bracia Koral

Czwartek, 07 marca 2019
Marka Bracia Koral, która świętuje 5 letni sukces na polskim rynku, startuje z nowym projektem internetowym – kulinarnym show „Pyszne studio” na kanale YouTube. Gospodarzem cyklu, aż 40-stu kulinarnych odcinków, będzie nowy ambasador marki Bracia Koral – Damian Kordas - najmłodszy w Europie zdobywca tytułu Masterchef’a. Kordas, w kolejnych odcinkach zaprezentuje kreatywne i jednocześnie szybkie do przygotowania desery z lodami Bracia Koral w roli głównej. Inauguracyjny odcinek, ze specjalnym udziałem Artura Żmijewskiego – znanego i cenionego aktora, wyemitowany zostanie 8 marca z okazji Dnia Kobiet.
Z okazji 5 rocznicy marka Bracia Koral - jedna z głównych marek high premium w segmencie lodów w Polsce, stawia na nowe wyjątkowe smaki. Linia Lody jak Dawniej 900 ml zaoferuje smak prażonego sezamu oraz lody biszkoptowo-różane z ciasteczkami i sosem malinowym. Nowe kompozycje smakowe konsumenci odnajdą również w kolekcji lodów „Smaki Dzieciństwa” w unikalnych słoiczkach – będą to smak kokosowy z sosem czekoladowym oraz marcepan z sosem czekoladowym i migdałami.

Wyjątkowe kompozycje smakowe lodów mogą wzbogacić niejeden deser. Marka stworzyła kanał kulinarny „Pyszne studio” aby inspirować i pokazywać konsumentom jak kreatywnie wykorzystywać lody tworząc z nich interesujące nowe desery w domowym zaciszu. Nowe odcinki, z przepisami niezwykle utalentowanego Damiana Kordasa, będzie można oglądać co tydzień od 8 marca do końca 2019 roku.

„Z dumą mogę poinformować o nawiązaniu współpracy z wyjątkowym kucharzem – Damianem Kordasem. Mimo swojego młodego wieku Damian urzekł nas rodzinnym podejściem do gotowania, którego nauczyła go jego Babcia Fela, a także nowoczesnymi pomysłami, w których nie brakuje polskich produktów i ducha tradycji. To również podejście i strategia Marki Bracia Koral, która dba, aby oferować konsumentom smaki, które już znają i pamiętają, ale w nowej ciekawej formie – zarówno jeżeli chodzi o dodatki jak i opakowania. Damian Kordas przygotował dla naszych fanów wyjątkowe przepisy, które dodadzą szczypty kreatywności w przygotowaniu deserów lodowych w prostej do przygotowania formie.” – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

Damian Kordas, jako nowy ambasador marki Braci Koral, przygotował cykl aż 40-stu kulinarnych odcinków video, w których zaprezentuje kreatywne i jednocześnie szybkie do przygotowania w domowych warunkach desery z lodami Bracia Koral w roli głównej. Cykl rozpocznie wyemitowany 8 marca odcinek specjalny, w którym kucharz przygotuje wyjątkowy deser. – To Danie, dzięki któremu zwyciężyłem finałowy odcinek programu Masterchef – sorbet jabłkowy na pudrze z migdałów i cynamonu z sosem karmelowym. Dlatego z przyjemnością podzielę się tym sprawdzonym przepisem, szczególnie z męską widownią. To doskonały deser do przygotowania na kolację z okazji Dnia Kobiet. – mówi Damian Kordas.  W inauguracyjnym odcinku specjalnym w rolę „sous-chefa” wcieli się znany i lubiany aktor filmowy i telewizyjny – Artur Żmijewski.

Oprócz cyklu przepisów Damian Kordas wspólnie z marką Bracia Koral będzie prowadził warsztaty kulinarne, udzielał porad oraz organizował nietuzinkowe konkursy kulinarne dla konsumentów. Jego zadaniem będzie również opracowanie wyjątkowej karty menu dla segmentu HoReCa.

Koncepcję i strategię kampanii marki Bracia Koral z udziałem nowego ambasadora przygotowała wspólnie z działem marketingu PPL Koral agencja SMI Communication.



tagi: „Pyszne studio” , Bracia Koral ,