Kampania będzie trwała 10 tygodni, spoty Arctica będą wyświetlane przy 13 filmach o tematyce kobiece. W bloku specjalnym hitu kinowego przy komedii romantycznej Narzeczony mimo woli, a w bloku zwyczajnym przy takich filmach jak m.in.: Coco Chanel czy Moja wielka grecka wycieczka
W ślad za kampanią reklamową, w najbliższy piątek rozpocznie się sampling wody Arctic. Przez cały weekend rozdanych zostanie 60 tys. butelek w 13 kinach w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Trójmieście, Toruniu, Lublinie, Olsztynie, Bielsku-Białej, Bydgoszczy oraz w Zielonej Górze.
W ramach kampanii na lustrach w damskich toaletach kin pojawią się wlepki z hasłem „Mam jeszcze czas na M jak Mydlana Opera", nawiązującym do hasła spotu kinowego „Mam jeszcze czas".
TM
Spot przygotowała agencja PND Futura (kreacja) i dom produkcyjny Telewizor. Kampanię w kinach zaplanował dom mediowy Mindshare.
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...