Marka Żywiec gwarantuje swoim konsumentom niezmiennie najwyższą jakość, idealnie łączącą współczesność i styl jej odbiorców. Ilość, pogoda, temperatura się zmienia. To co najlepsze wciąż pozostaje niezmienne - wnętrze z jego tradycyjną recepturą, stanowiącą wybór dzisiejszego konsumenta.
Tegoroczna letnia kampania wizerunkowa jest spójna z dotychczas prowadzonymi akcjami. Od 1 lipca, billboardy pojawią się w największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Katowicach, Łodzi, Szczecinie, Lublinie, Bydgoszczy, Wrocławiu i Poznaniu. Oprócz standardowych nośników usytuowanych w centrach miast, zastosowano również niekonwencjolne rozwiązania. Są to min. ekrany LED, scrolle, infoscreeny w metrze, jak również nośniki typu front light wykorzystane w niestandardowy sposób. Dodatkowo kampania pojawi się w bankomatach i na bannerach w formacie 2 x 2 m.
Latem opalenizna się zmienia. Mazury, Wybrzeże i Małopolska
Z myślą o konsumentach z regionu Małopolski i tych przebywających nad polskim morzem czy na Mazurach marka przygotowała specjalnie dedykowane komunikaty. Projekty zostały „skrojone na miarę" - odpowiednio do ich lokalizacji oraz dominującej formy spędzania wolnego czasu przez mieszkańców i turystów w danym regionie. Takie podejście ma na celu budowanie szczególnej więzi między marką a konsumentem.
Outdoor z reklamami marki Żywiec pojawi się na nośnikach systemowych i wielkoformatowych. Kampania potrwa do końca sierpnia br. Zaplanował ją i zakupił dom mediowy Media Concept, a kreację przygotowała agencja IQ Marketing.
Opakowania promocyjne
Kampania będzie miała wsparcie na poziomie sprzedaży. W lipcu w handlu pojawią się promocyjne opakowania kartonowe. 5,7,9-cio packi będą odpowiedzią na zmieniające się latem pragnienie konsumentów.
TM
tagi: Żywiec , Grupa Zywiec , kampania Grupy Żywiec ,
Sklepy E.Leclerc wygenerowały obroty na poziomie 3,4 mld zł...
Piętnastoosobowa reprezentacja wszystkich franczyzobiorców...
Kolejny miesiąc z rzędu spadki sprzedaży notowały...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...