Advertisement

Wiadomości

Latem prawie wszystko się zmienia. Nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec

Czwartek, 02 lipca 2009
1 lipca br. rusza nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec. Składa się na nią outdoor i aktywność BTL, prowadzone w największych miastach Polski. W wybranych regionach kraju: na Wybrzeżu, Małopolsce i Mazurach pojawi się specjalnie im dedykowany przekaz.

Marka Żywiec gwarantuje swoim konsumentom niezmiennie najwyższą jakość, idealnie łączącą współczesność i styl jej odbiorców. Ilość, pogoda, temperatura się zmienia. To co najlepsze wciąż pozostaje niezmienne - wnętrze z jego tradycyjną recepturą, stanowiącą wybór dzisiejszego konsumenta.

 

 

Tegoroczna letnia kampania wizerunkowa jest spójna z dotychczas prowadzonymi akcjami. Od 1 lipca, billboardy pojawią się w największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Katowicach, Łodzi, Szczecinie, Lublinie, Bydgoszczy, Wrocławiu i Poznaniu. Oprócz standardowych nośników usytuowanych w centrach miast, zastosowano również niekonwencjolne rozwiązania. Są to min. ekrany LED, scrolle, infoscreeny w metrze, jak również nośniki typu front light wykorzystane w niestandardowy sposób. Dodatkowo kampania pojawi się w bankomatach i na bannerach w formacie 2 x 2 m.

 

Latem opalenizna się zmienia. Mazury, Wybrzeże i Małopolska

 

 

Z myślą o konsumentach z regionu Małopolski i tych przebywających nad polskim morzem czy na Mazurach marka przygotowała specjalnie dedykowane komunikaty. Projekty zostały „skrojone na miarę" - odpowiednio do ich lokalizacji oraz dominującej formy spędzania wolnego czasu  przez mieszkańców i turystów w danym regionie. Takie podejście ma na celu budowanie szczególnej więzi między marką a konsumentem.

 

Outdoor z reklamami marki Żywiec pojawi się na nośnikach systemowych i wielkoformatowych. Kampania potrwa do końca sierpnia br. Zaplanował ją i zakupił dom mediowy Media Concept, a kreację przygotowała agencja IQ Marketing.

 

 

Opakowania promocyjne

 

Kampania będzie miała wsparcie na poziomie sprzedaży. W lipcu w handlu pojawią się promocyjne opakowania kartonowe. 5,7,9-cio packi będą odpowiedzią na zmieniające się latem pragnienie konsumentów.

 

 TM

tagi: Żywiec , Grupa Zywiec , kampania Grupy Żywiec ,