Przygotowując zestawy promocyjne wybraliśmy najpopularniejsze warianty herbat. Wciąż największym uznaniem konsumentów cieszą się klasyczne herbaty czarne, dlatego też stanowią one połowę zestawu. Wśród herbat aromatyzowanych, których udziały rynkowe systematycznie rosną, od lat króluje earl grey. Coraz więcej zwolenników znajdują herbaty zielone i białe zarówno te czyste, jak i aromatyzowane. Ten segment herbaty rośnie najszybciej ponad 20% rocznie. Polscy konsumenci doceniają ich smak i walory zdrowotne. Dlatego też wszystkie te warianty znalazły się w naszych letnich zestawach - tłumaczy Małgorzata Leszczyńska, marketing manager marki Irving.
W zestawach Basic znajduje się:
Zestawy promocyjne Basic dostępne są w sprzedaży od lipca do końca września 2009 roku.
W zestawach herbat białych i zielonych znajduje się:
Zestawy promocyjne AOX dostępne będą w sprzedaży od połowy lipca do końca sierpnia 2009 roku.
(maj)
tagi: Irving ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....