Przygotowując zestawy promocyjne wybraliśmy najpopularniejsze warianty herbat. Wciąż największym uznaniem konsumentów cieszą się klasyczne herbaty czarne, dlatego też stanowią one połowę zestawu. Wśród herbat aromatyzowanych, których udziały rynkowe systematycznie rosną, od lat króluje earl grey. Coraz więcej zwolenników znajdują herbaty zielone i białe zarówno te czyste, jak i aromatyzowane. Ten segment herbaty rośnie najszybciej ponad 20% rocznie. Polscy konsumenci doceniają ich smak i walory zdrowotne. Dlatego też wszystkie te warianty znalazły się w naszych letnich zestawach - tłumaczy Małgorzata Leszczyńska, marketing manager marki Irving.
W zestawach Basic znajduje się:
Zestawy promocyjne Basic dostępne są w sprzedaży od lipca do końca września 2009 roku.
W zestawach herbat białych i zielonych znajduje się:
Zestawy promocyjne AOX dostępne będą w sprzedaży od połowy lipca do końca sierpnia 2009 roku.
(maj)
tagi: Irving ,
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...