Klienci w tych regionach, wybierają najbardziej rozpoznawalne produkty takie jak parówki Paryżanki oraz Balbinki. Dużym zainteresowaniem cieszy się również kolekcja salami oraz wędzonki. Bardzo ciepło została także przyjęta oferta grillowa, co ma uzasadnienie w sezonowości. Pokazuje to jednak, że zachodnia Polska jest ciągle chłonnym rynkiem.
,,Uzupełnienie sieci detalicznej jest odpowiedzią, na rosnące zainteresowanie naszymi produktami w skali ogólnokrajowej oraz na częste zapytania nabywców z tych regionów. Tym samym sieć dystrybucji pokryła już niemal całą Polskę. Realizuje to naszą strategię wychodzenia z pozycji regionalnego lidera branży, do liczącego się gracza krajowego" - powiedziała Małgorzata Wódkiewicz, kierownik marketingu Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka".
TM
tagi: Pekpol ,
Wśród Polaków, którzy będą grillować w majówkę, 88,7%...
Przychody gastronomiczne restauracji pod szyldami SPHINX...
Grupa Kapitałowa Dr. Miele Cosmed Group w sprawozdaniu...
Sektorami przyszłości są nowe technologie i zielona...
41 proc. skorzystało z dotacji unijnych, a 58 proc. ma to w...
Głównie w domu, odpoczywając, a jeśli na wyjedzie, to...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...