Klienci w tych regionach, wybierają najbardziej rozpoznawalne produkty takie jak parówki Paryżanki oraz Balbinki. Dużym zainteresowaniem cieszy się również kolekcja salami oraz wędzonki. Bardzo ciepło została także przyjęta oferta grillowa, co ma uzasadnienie w sezonowości. Pokazuje to jednak, że zachodnia Polska jest ciągle chłonnym rynkiem.
,,Uzupełnienie sieci detalicznej jest odpowiedzią, na rosnące zainteresowanie naszymi produktami w skali ogólnokrajowej oraz na częste zapytania nabywców z tych regionów. Tym samym sieć dystrybucji pokryła już niemal całą Polskę. Realizuje to naszą strategię wychodzenia z pozycji regionalnego lidera branży, do liczącego się gracza krajowego" - powiedziała Małgorzata Wódkiewicz, kierownik marketingu Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka".
TM
tagi: Pekpol ,
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
66% Polaków planujących spotkania przy grillu w okresie...
DANONE zobowiązał się globalnie do redukcji emisji gazów...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
DHL i New York University Stern School of Business...