„Analizując to co się wydarzyło w ostatnim roku na terenie Europy, muszę przyznać, że polski retail nie odstaje od trendów, które możemy zaobserwować w Amsterdamie czy Rzymie. Praktycznie tempo oraz kierunek zmian są takie same jak w Europie Zachodniej. Dominuje zaangażowanie rozwiązań technologicznych, połączenie tradycyjnej sprzedaży z e-commerce oraz bardzo duży nacisk na dedykowane rozwiązania dla konsumentów, w tym również skupienie uwagi na emocjach i doznaniach a nie na czystym sprzedawaniu produktów” – przyznał Bogdan Łukasik, Przewodniczący Rady Nadzorczej w Modern-Expo Group w wywiadzie udzielonym redakcji Hurt & Detal.
Cały wywiad już wkrótce w dziale Wywiady.
tagi: modern , expo , retail , show , hurt , detal , wywiad ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...