„Analizując to co się wydarzyło w ostatnim roku na terenie Europy, muszę przyznać, że polski retail nie odstaje od trendów, które możemy zaobserwować w Amsterdamie czy Rzymie. Praktycznie tempo oraz kierunek zmian są takie same jak w Europie Zachodniej. Dominuje zaangażowanie rozwiązań technologicznych, połączenie tradycyjnej sprzedaży z e-commerce oraz bardzo duży nacisk na dedykowane rozwiązania dla konsumentów, w tym również skupienie uwagi na emocjach i doznaniach a nie na czystym sprzedawaniu produktów” – przyznał Bogdan Łukasik, Przewodniczący Rady Nadzorczej w Modern-Expo Group w wywiadzie udzielonym redakcji Hurt & Detal.
Cały wywiad już wkrótce w dziale Wywiady.
tagi: modern , expo , retail , show , hurt , detal , wywiad ,
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...